Nereye Koyduysan Ordadır!

Bir hafta sonu daha “çalışan annenin ev temizliği sendromu” ile kapatmış bulunmaktayım. Nedir bu sendrom derseniz ,( ki kendilerinden hiç hazzetmediğim halde her hafta sonu bana muasallat oluyorlar), evi sil süpür, her odaya girişte  kendi kendine söylen, sonra bir güzel toparla temizle, çıkarken de bir daha dağıtılmaması etrafta yiyecek yenmemesi konusunu 1954682. kez hatırlat.  Bu işlemler sırasıyla her hafta sonu tekrarlanınca kronik sendrom halini alıyor. Ama söylemeden edemeyeceğim, pazar günü bir çılgınlık yapıp, balkonumdaki sardunyalarımla ilgilendim, hatta daha da fenası artık kendini ağaç olmaya adamış difenbahya bitkisi kesip bir şekle şemale soktum.

Evet yukarıda yazdıklarımda bir tuhaflık tadı var, kabul ediyorum ama neylersin durum vaziyet budur sevgili okur.  Şimdi de bu yazıyı yazarken bir taşla iki kış vurup, hem haftasonu sendromundan hem de pazartesi sendromundan kendimi kurtarmaya çalışıyorum.

Yazının başlığına  gelince, daha önce sevgili kızımın dağınıklığından, her saat başı kıyafet değiştirip, annesine küçük bir giysi dağı yarattığından bahsetmişimdir. Hatta bazen evin bilimum kısımlarına bıraktığı çorap , şort, t-shirt ipuçlarıyla bir dedektifçilik oyunu  bile geliştirebilirsiniz. Yapılan uyarıların, hatırlatmalrın işe yaramadığını bu yazının ortaya çıkmış olmasından anlamışsınızdır.

Hafta sonu hazır çocuklar bilgisayarda bir şeyle karıştırırken, karı-koca iki çift laf edebilelim diye  kahvaltı  sofrasından kalmamaya çalışıyoruz. Ne düşüyorsak artık? Büyü bozulcak falan mı? 🙂 Komik geliyor ama, benim bıdıklardan bir tanesi mutlaka gelir, bir şeyler ister,  bir şey için çağırır, tuvallette her işini kendi yapıyor olmasına rağmen tuvalete gidiyorum diye rapor verir, ( istesen yapmaz), olmadı gelir kucağıma oturur saçımla oynar, biz de öylece kalakalırız. “Biz ne konuşuyorduk yahu?”

Gene benzer bir vaziyette kolumdan çekilip salona zorla götürlmüş ve bir çocuk şarkısı dinlemeye mecbur edildim. Aaa baktım pek hoş, tanıdık bir müzik…  sözler pek manalı …:) Tam bizlik. Zaten bu sözler neredeyse her gün tekrarlanıyordu. Bari müzikle olsun da sanatsal bir yönü olsun değil mi?

-Annnne , aaannnee!

-Çoarabım nerde annneee!

-Nereye koyduysan ordadır!

-Eee nerdeeee, eee neeeerde!

-Nereye koyduysan ordadır!

Tinky, Minky, Kukuli çizgi filminde yer alan bir şarkı. Daha önce rastlamamıştım. Çok beğendim. Hatta anaokul öğretmeni olsam da çocuklarla bu şarkıların dansını yapsak eğlensek ne güzel olur dedim. Hem eğlenceli hem eğitici. İşte şarkılardan bizim beğendiklerimiz. Eşimle sohbetimiz yarıda kaldı ama çocuklarla eğlendik dans ettik, en azından sonraki yarım saattte muhabbeti bölmediler.:)

 

 

 

Bu yazıya yorum yapmak ister misiniz?

